Ўзбекистон, Тошкент – Batafsil.uz. Кеча Тошкент автопаркларига бир вақтнинг ўзида 400 та янги Хитой автобуслари берилди, улардан 114 таси 18 метр узунликдаги автобуслар (гармошкалар), 169 таси электробуслар ва 117 таси газ автобуслари экан.
Жамоат транспорти билан боғлиқ муаммо ҳал этила бошландек туюлди, аммо бу ерда бир воқелик юзага чиқди. Ижтимоий тармоқларда шикастланган автобусларнинг фотосуратлари ва видеолари тарқала бошлади. Шунингдек, экспертлар янгиланган жамоат транспорти дуч келган бошқа бир қатор муаммоли масалаларни ҳам кўтаришди. Бу ҳақда мухбиримиз хабар бермоқда.
Масалан, фойдаланувчилар берган маълумотларга кўра, камида иккита янги гармошка автобусларига зарар етган ҳолат ҳақида маълум бўлган. Ижтимоий тармоқларда эълон қилинган видеоларга кўра, иккала ҳодиса ҳам автобусларнинг томида жойлашган газ баллонларини ёпиб қўйган корпусларига зарар етган. Эҳтимол, автобуслар том дарахт шохларига теккан бўлиши мумкин.
Бундан ташқари, пойтахт жамоат транспортига бағишланган "Ко дну" ихтисослаштирилган Телеграм канали муаллифлари электр автобуслари билан бир ғалати нарсани пайқашган. Маршрутларда, айниқса кечқурун, электр автобуслари сезиларли даражада камайган. Сабаби нима?
Гап шундаки, ўтган йилнинг декабр ойи охирида электр автобусларини катта миқдорда сотиб олиш маълум бўлганига қарамай, Транспорт вазирлиги ва парклар қувватлаш жараёнини меъёрда ташкил этиш каби оддий нарсаларга тайёр эмас эканлар. Натижада, ҳар куни қувватлаш мосламалари ёнида автобуслар навбатга туришаркан.
Шунингдек, ижтимоий тармоқларда Тошкентдаги жамоат транспорти ҳайдовчиларидан 150-200 доллар талаб қилинаётгани ҳақида ғалати миш-мишлар тарқалган. Ушбу миқдорни тўлаганлар янги олиб келинган партиядан Хитой автобусини қабул қилишармиш. "Тошшаҳартрансхизмат" бу маълумотни рад этиб, компания янги техника учун ҳайдовчиларни синчковлик билан танлаётганини таъкидлаган.
Изоҳлар мавжуд емас